Open, onafhankelijk Hoogstraats discussieforum

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Schepen van Jeugd

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gert

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 07-06-10

BerichtOnderwerp: Schepen van Jeugd   di aug 10, 2010 10:00 pm

Onze schepen van jeugd en naar alle waarschijnlijkheid volgende burgermoeder van Hoogstraten laat ons het volgende weten in het jeugdbeleidsplan:

"Concrete acties van de schepen: het bewaken van het belang van jongeren bij lokaal woonoverleg"

...

echt? ... niemand?

van dale:
con·creet bn, bw werkelijk bestaand; in werkelijkheid, in feite

De acties van iemand die ambieert om het hoogste ambt in onze gemeente te bekleden mogen voor mijn part iets concreter zijn dan dit... Zelfs al interpreteren we het als "de concrete intentie om..." dan lijkt mij dat die intentie weinig in daden omgezet wordt. De wildgroei aan ondoordachte verkavelingen en het complete GEBREK aan beleid zijn wat ervoor zorgt dat vele jongeren niet in hun geliefde heimat-dorpje kunnen blijven wonen.
Eén zinnetje in een jeugdbeleidsplan is meer dan onvoldoende om een nijpend probleem aan te pakken. De Hoogstraatse jongeren wachten vol ongeduld op concrete acties van het verantwoordelijke bestuur. Als je hun stemmen in 2012 wil binnenrijven stel ik voor minder met de prestigeprojecten (=lees: nodig, maar slecht becijferd, geen visie, en VEEL te duur), bezig te zijn en wat meer aandacht te schenken aan wat er echt in deze gemeente misloopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Schepen van Jeugd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
punt :: DAAR HEB JE'N PUNT! :: Woonbeleid-
Ga naar: